|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb genoeg, bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door Slaasnol op 18-12-2008 14:45] Is there something after you? |
|
Onderwerp is zeer verrassend en origineel. |
|
quote: Ga je gang zou ik zeggen . Maar serieus, denk dat www.thesistools.com bijvoorbeeld beter werkt, ik ga iig niet meer werk dan dat doen. |
|
quote: Whehe ja een beetje een kromme zin ja. Ga even daarnaar kijken, moment. [Dit bericht is gewijzigd door Slaasnol op 16-12-2008 20:18] Is there something after you? |
|
Even invullen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Moeten het dus naaktfoto's zijn? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Liever niet Heb even zo'n online vragenlijst gemaakt, link staat nu in de OP Is there something after you? |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-12-2008 13:57] |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Done Bareuh... |
|
Zie OP [Dit bericht is gewijzigd door Slaasnol op 18-12-2008 14:47] Is there something after you? |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
done.. aarghhh wim!! maar goed dat ik niets meer te zoeken heb hier Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Psssst. Tis een fotoshop. Nee, echt! Hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ziet er een beetje karig uit voor VWO6, maar dat zal wel aan mij liggen.. |
|
done Boeiender |
|
quote: Denk het ook ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ook maar ingevuld, maar geen foto bijgesloten, anders krijg je nog een onvoldoende ook (ik weet hoe docenten zijn :p) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Is ook maar voor een heel klein deel van het profielwerkstuk hè? Het is niet alsof ik alleen een enquête ga doen en daar een verhaaltje bij verzin.. Dus het geheel ziet er bepaald niet karig uit... Is there something after you? |
|
Ik heb voorlopig denk ik even genoeg reacties (ook via andere fora en via vrienden). In elk geval wou ik diegenen die even hebben meegeholpen bedanken Is there something after you? |
|
(Uitgebreid) ingevuld Succes ermee! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Thanks! Is there something after you? |
|
Done. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nee. |
|
gay IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |